Emeklilik hakkımı ne zaman kazanabiliyorum?


5825 prim günüyle 52 yaşınızı doldurmalısınız

SSK girişim 1 Aralık 1995. 10 ay da isteğe bağlı Bağ-Kur ödedim. Emeklilik hakkımı ne zaman kazanabiliyorum? 

Esra Şişmanoğlu

4/a (SSK) statüsünden emeklilik için 20 yıl sigortalılık süresi, 5825 prim günü ve 52 yaş şartlarına tabisiniz. Sigortalılık süreniz dolmuş. Mevcut prim gününüz ile doğum tarihinizi belirtmemişsiniz. En az 5825 gün prim ödemiş olmak koşuluyla 52 yaşınızı doldurduğunuzda emekli olabilirsiniz.

Kaynak: Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ


AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. Kıdem tazminatını ne zaman hak ediyorum?
  2. Kasım 1991 SSK girişimle 5150 gün prim ödemem var ne zaman emekli olabilirim?
  3. Bu parayı geri almam mümkün mü?
  4. Askerliğimin ne kadarını borçlanmam gerekiyor?
  5. Askerlikten muaf tutulmak erken emekli eder mi?
  6. Hangi kurumdan emekli olmak avantajlı?
  7. Annemin babası Almanya'dan ve Türkiye'den emekli maaşı alıyor ve sağ annem babasından da aylık alabilir mi?
  8. Yetim aylığı alırsam annemin dul aylığı düşer mi?
  9. Ölüm aylığında vefat tarihi ve sigortalılık statüsünün belirleyici olması hk.
  10. Rahmetli eşimden SSK'dan aylık almaktayım annemden de maaş alabilir miyim?
  11. Askerlik borçlanması yapabilir miyim? - Emeklilik için hizmetlerin birleştirilmesi için yapmam gereken nedir?
  12. Ne zaman emekli olabilirim? - Prim ödemeye devam edersem ne olur?
  13. Emekli Sandığından ne zaman, SSK'dan ne zaman emekli olabilirim?
  14. Emekli Sandığından emekli olmak için ne yapmalı?
  15. Memurlara müjdeli haber - TAYİN İSTEME HAKKINDA DANIŞTAY KARARI!
  16. Kendi isteğimle işten ayrılırsam kıdem tazminatı alabilir miyim?
  17. Çalışmaya devam ederek maaşlı emekli olabilir miyim?
  18. Memuriyete başladım ne zaman emekli olurum?
  19. Yaklaşık 8.500 gün prim ödemem bulunuyor ne zaman emekli olurum?
  20. İlk sigorta başlangıç tarihim 2 Mart 2006 olup hala çalışmaktayım ne zaman emekli olabilirim?
  21. 1988'deki sigorta girişim ve 3567 gün prim ödemem var ne zaman emekli olurum?
  22. Emekli olmama son 5 sene kala tekrar SSK'ya geçiş yapsam ne zaman emekli olurum?
  23. Askerliğimi yatırsam ne zaman emekli olurum?
  24. 2250 gün prim ödemem var bu şartlarda kaç yaşında emekli olurum?
  25. Almanya'da 20 senedir çalışıyorum Türkiye'den emekli olmak istiyorum
  26. 657 sayılı yasaya bağlı çalışmaktayım ne zaman emekli olabilirim?
  27. SGK prim eksiğini cezaevinden isteğe bağlı sigortalı olarak tamamlayıp emekli olmak hk.
  28. Meslek lisesi stajı zamanı sigortam başladı ne zaman emekli olurum?
  29. Fiili Hizmet Süresi Zammının emekliliğe etkisi hk.
  30. 9000 günden fazla prim ödemem var ne zaman emekli olabilirim?
  31. Bağ-Kur emekli kız çocuğuna yetim aylığı bağlar mı?
  32. 2004 sigorta girişim var ne zaman emekli olabilirim?

SORU CEVAP BLOGUMUZU SOSYAL MEDYADA ARKADAŞLARINIZLA PAYLAŞABİLİRSİNİZ!